حذف نام شهدا از کوچه‌های شهر توسط شهرداری قالیباف

آقای قالیباف به نظر خودتون بهتر نیست شرتون رو از سر تهران کم کنید و برید و قالیتون رو ببافید

اینقدر عکس ۳ بعدی رو دیوار ها نکشید و به خاطر این نقاشی های مذخرف  عکس شهیدای عزیز اسلام رو از دیوارهای این شهر حذف نکنید

 

 

 


 


 


 


 

نظرات 2 + ارسال نظر
همسنگر بسیجی پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ق.ظ http://babayi-ke-shahid-shod.blogsky.com

سلام

دوست عزیر انصاف کنید و به راحتی متهم نکنید...گرچه این عمل بسیار زشته و عاملانش رو بنده اگر باشم به طرز فجیعی مجازات میکنم اما قالیباف که نگفته این کارو کنن...مثل مخالفها که تا چیزی میشه حضرت آقا رو مقصر میدونن...

بنده از نزدیک خبر دارم که قالی اهل این حرفها نیست و در مورد قشر ایثارگر واقعاً مردی است که دومی نداره

فتنه ئکه شاخ و دم نداره ... این هم یه راهشه ..بریده باد دست ابولهب ها.....

یاعلی

دوست عزیز
من نمی دونم چرا از وقتی اون اومده عکس شهیدا میره کنار عکس دایره و دیوار و پنجره همه جا می کشند
اگر عاملش اون نیست چرا چلوش رو نمی گیره
چرا باید توی متروی تهران اونم میدون ولی عصر علامت تک چشم فراماسون ها نقاشی بشه به هرکسی هم میگی خبر نداره
خطوط بی آرتی تهران چرا نرده هایی به شکل چشم دارند
منم نیم گم اون کشیده ولی اونه که باید جلوش رو بگیره
قالی باف هم ازونایی بود که تا مدت ها بعد از فتنه یکی به نعل می زد و یکی به میخ
اولین کارش هم بعد از شهردار شدنش ابقای پسر هاشمی تو مترو بود کاری که احمد نژاد داشت تموم میکرد و اون رو از مترو می انداخت بیرون رو خراب کرد

همسنگر بسیجی پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ق.ظ http://babayi-ke-shahid-shod.blogsky.com

سلام

بله کاملا حرفاتون صحیحه اما خیلی وقتها نمیشه پاسخی پیدا کرد مثلا چرا آقای احمدی نژاد ما که خیلی هم عزیزه و تا ابد حمایتش میکنیم ، بهترین مشاورش رو : مجتبی رحماندوست که یک جانباز شیمیای دلسوز به حال جانبازان بود رو برکنار کرد ؟ و چرا زریبافان بی همه چیز رو رئیس بنیاد شهید کرده و هزاران سوال دیگه ....

بنده در مورد مسئله ایثارگران گفتم که قالی خیلی خوبه و مسائل دیگه رو نگفتم .... اینکه میگم رو بارها شاهد بودم بدون نیات انتخابات آینده و از این حرفها....

برادر دست رو دلم نذار که خونه ...ما همه بیخیالیم نسبت به این نقشه های صهیونیستی.

چند وقت پیش یکی از دوستان دوران تحصیل را دیدم که مثلا بچه بسیجی بودیم و هستیم و ..دیدم که پسرش لباس مرد عنکبوتی پوشیده و ...گفتم که خواهر گرامی این لباس ؟؟؟؟ اونوقت این دوست بسیجی من که در یک جلسه مربوط به بسیج هم بودیم فرمودند چه اشکالی داره ... بچه میخواد و منم میخرم اگه نخرم بچه عقده ای میشه ...تازه کی گفته که شیطان پرستیه ..اگرهم باشه برای بچه اشکالی نداره ... گفتم ای دل غافل بسیجی ... این که اینطوری بگه وای به حال ؟؟؟؟

خدا به داد این مملکت برسه که خائن زیاد داره ....

یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد