بخشی از اظهارات ضد انقلابی نفر پشت پرده جریان فتنه+ چهار فیلم

محمد موسوی خویینی‌ها دبیرکل مجمع غیرقانونی روحانیون که به‌تازگی با راه‌اندازی سایت شخصی‌اش می کوشد تا چهره امنیتی و پر ابهامش را تصحیح کند، چند روز پیش در یادداشتی به بیان نظریاتش درباره برخی شعارهای جریان فتنه پرداخت.

به گزارش رجانیوز، موسی خویینی‌ها در این یادداشت به‌عنوان سخنگوی 14 میلیون نفری که به موسوی و کروبی رای داده بودند، نوشت: مخالف شعار جمهوری ایرانی در برابر جمهوری اسلامی هستیم و نیز مخالف شعار علیه رهبری هستیم ولی چرا این شعارها و یا آتش زدن عکس امام و امثال این امور را به پای جریان اصیل اصلاح طلب می گذارند و چرا امکان هرگونه تکذیب و دفاع را از اصلاح طلبان سلب می کنند؟

این اظهارات موسوی خویینی ها در حالی بیان می شود که بارها رهر انقلاب اسلامی در دوران فتنه از خواص خواستند که با شفافیت مواضع‌شان را در برابر توطئه های دشمن که در قالب "شعارهای "جمهوری ایرانی"، "مرگ بر اصل ولایت فقیه"، "نه غزه نه لبنان" و "افتضاح روز عاشورا" علنی شد، بیان کنند.

رسانه های انقلابی نیز در آن دوره می کوشیدند تا هر نوع موضع گیری علیه این اقدامات فتنه گرانه را پوشش دهند به گونه ای که صداوسیما تریبون مناظره در برنامه دیروز امروز فردا را به اکثر قریب به اتفاق اصلاح طلبان پیشنهاد داد اما سران فتنه که تصور می کردند تا چند ماه آینده کار تمام است، هیچ گاه از این فرصت استفاده نکردند.

به هر روی رجانیوز با استقبال از این اظهار برائت دیرهنگام و بی فایده موسوی خویینی‌ها، در واکنش به ادعای اخیر او مبنی بر اینکه "فرصت دفاع و تکذیب از اصلاح‌طلبان سلب شده" برای گفت‌وگوی مستقیم با این چهره پشت پرده و امنیتی در راستای تکذیب اقدامات فتنه گران اعلام آمادگی می کند تا وی چنانچه در این زمینه حرفی برای گفتن دارد، به‌طور شفاف بیان کند و به ابهام‌های زیاد در مورد خود نیز پاسخ دهد.

این در حالی است که سیر حوادث چند سال گذشته نشان داده که طراحی و برنامه ریزی برای برخی از این شعارها و اقدامات ضد ملی و ضدانقلابی جایی در شمال تهران و در محافل چند نفره با حضور موسوی خویینی‌ها صورت می‌گرفته است.

همچنین به‌منظور شفاف سازی بخشی از نقل قول های مربوط به موسوی خویینی ها که سایت های جریان فتنه آنها را منتشر کرده اند، بازنشر داده می شود.

26/8/87: تجربه نشان داده است که مردم می خواهند به کسی رأی بدهند که نمادی از تقابل با حکومت در او وجود داشته باشد. من شنیدم که حسن آقا به آقای خاتمی گفته است که شما نزد رهبری برو و بگو من وارد صحنه انتخابات شده ام و دیگر از او صلاح و مصلحت نکن و فقط به او اعلام کن که آمده ای اگر چنانچه ایشان قاطع گفتند نیا، نیا و به مردم اعلام کن اما اگر با دلیل و برهان خواست بگوید که نیا، بیا و محکم بایست.

27/8/87: الان ریاست جمهوری دو تا چهار سال است، می شود رهبری را دو تا 5 سال کرد و بعد از آن هم کنار برود.

3/9/87: انتخاب خاتمی در سال 76 یک سیلی به گوش حاکمیت بود اما ما نتوانستیم آن جریان را حفظ کنیم که همین مطلب هم باعث شد که حاکمیت دوباره خودش را بازسازی کند. انتخاب مجدد خاتمی نماد مخالفت با حاکمیت است. ببینید ما همه چیز را به عهده خود آقای خاتمی گذاشته ایم، من اصلا به آقای خاتمی پیشنهاد نمی کنم که حتما شما بیایید، دلم می خواهد که ایشان به این جمع بندی برسند اما توصیه ام این است که زمانی به جمع بندی برسیم که تقریبا اطمینان نسبی برایمان ایجاد شود که اگر ایشان بیاید یا پیروز می شویم یا شکست محترمانه می خوریم نه شکست مفتضحانه. ما باید به عنوان شورای مرکزی مجمع روحانیون به آقای خاتمی پیشنهاد بدهیم که چه حرف‌هایی را بزند و بعد هم حرف‌هایی را مطرح کنیم که امکان اجرا کردن آنها وجود داشته باشد.

26/3/88: می بایست از قضیه ابطال انتخابات فراتر برویم و این یک راه جدیدی است و این جمعیت به عنوان بازیکنان این جریان هستند. باید هزینه ها‌ آنقدر بالا برود که حتما انتخابات ابطال شود چون معنی ابطال فراتر از بحث ریاست جمهوری است یعنی حاکمیت را مجبور به عقب نشینی کردیم. از مردم می توان خواست به اشکال مختلف به مخالفت های مدنی بپردازند در قدم اول باید انتخابات ابطال و سپس شورای نگهبان عوض شود.

آیا با این اوضاع می توان مردم را به مدت یک الی سه ماه در خیابان ها و در جلوی چشم همه مردم دنیا نگاه داشت. می بایست از قضیه ابطال انتخابات فراتر برویم و این یک راه جدیدی است و این جمعیت الان به عنوان بازیکنان این جریان هستند. آیا این حضور مردمی می‌تواند به اعتصاب و تحصن بیانجامد؟ برای رهبری ابطال انتخابات به معنای این است که باید یک عقب نشینی را شروع کند که معلوم نیست ته آن به کجا کشیده می شود. کاری نکنید که این قضیه ظرف یک هفته بسته شود. اگر مهندس بتواند این حرکت را به روشی آرام اما مستمر تر تبدیل کند، خیلی مفید است.

11/4/88: شورای نگهبان از حدود وظایف خود خارج شده... مشکل این است که این آقایان که در این مسندها و نهادها نشسته اند، از مسیر منحرف شده اند، امیدوارم که بر گردند؛ اگر بر نگشتند، باید کنار بروند.

12/5/88: سال گذشته ما در کنگره سازمان مشارکت دعوت بودیم که مطالبی در خصوص موقتی بودن رهبری از آقای حجاریان مطرح شد اما من به آقای نبوی به این جهت که من و خاتمی آنجا نشسته بودیم اعتراض کردم که چرا چنین مطلبی در حضور ما خوانده شده است و این مطلب برای آینده تحزب و گروه‌های سیاسی مفید نیست. حال درست است که ما هم در این موضوع -موقتی بودن رهبری- با شما هم عقیده هستیم.

رجانیوز علاوه بر این اظهارات که گویای عمق فتنه و طراحی‌های بازیگران پیدا و پنهان آن است، چهار فیلم از اقدامات و شعارهای تکذیب نشده جریان فتنهرا منتشر می کند و منتظر پاسخ موسوی خویینی‌ها باقی می ماند:

 

 

شعار "نه غزه نه لبنان" و حمله ناجوانمردانه به شخصی که توهین به رهبری را بر نتافت

 

 

 

 

افتضاح روز عاشورا،‌ حمله وحشیانه به بسیجی‌ها و گزارش‌گر تلوزیون منافقین در سر صحنه

 

سر دادن شعار مرگ بر "اصل ولایت فقیه"

 

 

سردادن شعار "جمهوری ایرانی"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد