قرآن ما را آتش زدید، تمام دنیایتان را آتش می زنیم

ما برعکس شما چارپایان انسان نما، انجیل و تورات را آتش نمی زنیم، گرچه آنقدر عهد قدیم و جدیدتان را با خواب و خیالتان آغشته اید که دیگر چیزی از آنها برای آتش زدن باقی نمانده است! چیزی از آنها باقی نمانده است جز ترانه ای برای یکشنبه های کلیسایتان.

ما انجیل و تورات را نمی سوزانیم، چرا که ما فریب شما مسیحی نما ها را نمی خوریم و می دانیم که شما همان صهیونیستهای خالص هستید و می خواهید در آب گل آلود دعوای مسیحی-مسلمان ماهی خود را از آب بیرون بکشید.

ما انجیل و تورات سوزی راه نمی اندازیم، چرا که شما ابلهان مدرن مدتهاست که آنها را به موزه های تاریختان سپرده اید. اصلا شما را چه به قرآن؟ شما را چه به انجیل؟ شما را چه به تورات؟ شما بهتر است برای همان هری پاترتان صفهای چند صد کیلومتری بکشید!

ما انجیل و تورات را نمی سوزانیم، چرا که می دانیم اگر انجیل، انجیل بود و تورات، تورات، آن وقت آن انجیل و تورات حقیقی به شما اجازه چنین گستاخی کثیفی را نمی داد.

ما انجیل و تورات را نمی سوزانیم، ما آنچه را می سوزانیم که به شما حق می دهد برای تمام کثافتکاریهایتان.

ما اعلامیه حقوق بشر را می سوزانیم، همان اعلامیه ای که به شما حق می دهد قرآن ما را بسوزانید.

ما اعلامیه حقوق بشری را می سوزانیم که به شما حق می دهد در راستای آزادی بیان از پیامبر ما کاریکاتور بکشید و بعد آن زنیکه آلمانی به آن کاریکاتوریست شلوار قرمزی جایزه آزادی بیان و حقوق بشر بدهد!

ما اعلامیه حقوق بشری را می سوزانیم که به شما حق می دهد درهای دانشگاههای مدرنتان را به روی خواهران محجبه ما ببندید. این می شود که چند حیوان مدرن می شوند محصول دانشگاههای مدرنتان که اوج فهمشان از مشکلات جهان می شود سوزاندن قرآن!

ما اعلامیه حقوق بشری را می سوزانیم که به شما حق می دهد خون برادران ما را وِتو کنید، غزه ما را محاصره کنید.

ما اعلامیه حقوق بشری را می سوزانیم که به شما اجازه می دهد در خاک خودتان برجهای دوقلو را با برپسب القاعده فرو بریزید و بعد تمام مسلمانان را بخاطر این خودزنیتان مورد تهاجم قرار می دهید، نه خیر ابله ها، بن لادن دست پخت بوش است نه حاصل قران!

ما اعلامیه حقوق بشری را می سوزانیم که از حقوق همجنسبازان حمایت می کند، اصلا بزرگترین توجیه کثافتکاریهای حیوانهای همجنسباز است برای مظلوم نمایی خود. همجنسبازانی که آنها هم خودشان را قربانی هولوکاست می دانند و خود را دارای حقوق بشر!

ما اعلامیه حقوق بشری را می سوزانیم که مثل اسرائیل متولد 1948 است. حقوق بشری که همبازی اسرائیل است و فقط جایی کارایی دارد که پتکی باشد برای دشمنان اسرائیل.

ما اعلامیه حقوق بشری را می سوزانیم که منطقش این است: چون هیتلر یهودیها را کشت پس فلسطینیها تروریستندو بایست 78 درصد از سرزمین خود را در به یهودیهای مظلوم و فلک زده اختصاص دهند!

ما اعلامیه حقوق بشری را می سوزانیم که بر اساس همه مسلمانان تروریستند و هر کس مسلمانان را بکشد ضد تروریسم! ما را می کشید و به خود مدال افتخار مبارزه با تروریست می دهید.

ما اعلامیه حقوق بشری را می سوزانیم که جایزه صلح نوبلش را به شیمون پرز می دهد، شیمون پرزی که کوچکترین افتخارش کشتار مردم قانا در 1996 است.

اصلا ما از این به بعد تمام نقشه هایی که در آن به جای فلسطین نوشته شده اسرائیل را می سوزانیم. آری «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.» بدبختی ما از آنجا آغاز شد که برای نشان دادن ژست «گفتگوی تمدنهایمان» حضرت روح الله را سانسور می کنیم. حال آنکه خود آنها به کمتر از «جنگ تمدنهای هانتینگتون» راضی نمی شوند.

از این به بعد ما نیز بایست روزی در سال را «روز اسرائیل سوزی» بنامیم. ما اسرائیل را می سوزانیم چرا که تا اسرائیل هست اعلامیه حقوق بشر هست و تا اعلامیه حقوق بشر هست توجیه برای کشتار مسلمانان هست.

اصلا حق شما ابلهان بود که آن دو برج دوقلو بر سرتان خراب شد، وقتی آنقدر ابلهید که نمی فهمید همه چیز زیر سر همین جرج دبلیوی خودتان است و برای بار دوم او را رئیس جمهور خودتان انتخاب می کنید، اصلا حقتان بود که آن برجها بر سرتان خراب شد!

ما اعلامیه حقوق بشر را می سوزانیم، ما اسرائیل را می سوزانیم، ما نظام سرمایه داری را می سوزانیم، ما تمام عکسهای اوباما را می سوزانیم، ما پرچم اسرائیل و امریکا را می سوزانیم، یادتان باشد، تخم کینه را خودتان کاشتید، در مقابل دینمان ایستاده اید، تمام دنیایتان را می سوزانیم...

شهدایی که تصاویرشان از تهران پاک شد + عکس

تصاویر سه تن از شهدا که سال ها زینت بخش دیوار های شلوغ ترین معابر پایتخت ام القرای اسلام بود ، گام به گام و بدون هیچ واکنش رسانه ای پاک شد. این تمثال ها به سرشناس ترین شهدای نهضت جهانی اسلام تعلق داشتند.

به گزارش مشرق- وجود تصاویر شهدای نهضت جهانی اسلام بر دیوار های تهران ، پایتخت ام القرای اسلام ، همواره مایه مباهات مردم مسلمان ایران بوده است. متاسفانه مدتی است که به بهانه های مختلف و گاه بدون حتی ارائه کوچک ترین دلیلی شاخص ترین نمونه های این تصاویر از تهران زدوده شد. تصاویر شهیدان «مصطفی مازح» مجری حکم امام خمینی علیه سلمان رشدی مرتد ، «سید عباس موسوی» دبیر کل حزب الله لبنان ، «سید هادی نصرالله» فرزند سید حسن نصرالله و «ریم صالح الریاشی» مادر شهادت طلب فلسطینی که چندین سال در معابر تهران می درخشید ، متاسفانه توسط متولیان امر پاک شد و متاسفانه تصاویر دیگر نیز تحت عنوان بازسازی ، مورد آسیب های جدی و یل تغییر محتوای فرهنگی قرار گرفت. در زیر تصاویری از عکس های پاک شده را می بینید:
 

26.jpg
تمثال شهید سید عباس موسوی دبیر کل حزب الله لبنان و همسر و فرزند شهیدش در میدان فلسطین

28.jpg
تمثال شهید سید هادی نصرالله فرزند سید حسن نصرالله در اتوبان شیخ فضل الله نوری

27.jpg
تمثال شهید مصطفی مازح مجری حکم امام خمینی علیه سلمان رشدی در اتوبان شهید همت

29.jpg
تمثال مادر شهادت طلب فاسطینی و 8 زن شهادت طلب دیگر در تقاطع مدرس و شهید مطهری

مراسم رونمایی دو بازی رایانه‌ای

بازیهای رایانه ای "لانه شیطان" و "حمله به کاروان آزادی" صبح امروز پنج شنبه با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان رونمایی شدند.

ادامه مطلب ...

برنامه راز با حضور محمد حسین جعفریان

منبع: آرمان

محمد حسین جعفریان

برنامه راز با حضور محمد حسین جعفریان

رازهای ناگفته «محمدحسین جعفریان» در برنامه «راز»

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، «محمد‌حسین جعفریان» شاعر و مستند‌ساز شب گذشته در برنامه گفت‌وگو محور «راز» که از شبکه‌ چهار سیما پخش شد، درخصوص مسائل مربوط به افغانستان و عدم توجه مسئولان به نظرات کارشناسان فرهنگی صحبت کرد.


دیشب از چشمم بسیجی می‌چکید
از تمام شب «دوعیجی» می‌چکید

باز باران شهیدان بود و من
باز شب‌های «مریوان» بود و من
 
دست‌هایم باز تا آهنج رفت
تا غروب «کربلای پنج» رفت

یادهای رفته دیشب هست شد
شعرم از جامی اثیری مست شد

تا به اقیانوس‌های دوردست
هم‌چنان رودی که می‌پیوست شد

ادامه مطلب ...