11ماه خوش‌گذرانی مهدی هاشمی در لندن

منبع: سحر نیوز

خبرگزاری فارس؛ حدود 1 سال پیش و در چنین روزهایی یعنی دقیقاً پس از برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری و پس از شکست موسوی در این انتخابات اغتشاشاتی در کشور ایجاد شد که بسیاری از افراد صاحب‌نظر در عرصه سیاسی کشور مهدی هاشمی را یکی از عاملان ساماندهی آن معرفی می‌کردند.

ادامه مطلب ...

دفاعیات هاشمی‏رفسنجانی از مهدی

گروه سیاسی: اعلام صدور حکم جلب مهدی هاشمی رفسنجانی در حالی که بارها و بارها از او در دادگاه‏های متهمان وقایع بعد از انتخابات سخن به میان آمده، اگر چه درخور توجه بود اما مهم تر از آن نوع رسیدگی بدون مماشات قوه قضائیه به اتهامات فرزند رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

به گزارش رجانیوز اکنون در حالی حکم جلب مهدی هاشمی صادر شده است که رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیشتر خود به دفاع تمام قد از مهدی برخواسته بود. او البته از هر گونه شفاف سازی و رسیدگی به ابهامات موجود توسط مقامات مسئول نیز استقبال کرده بود. هاشمی طی سخنانی در جمع دانشجویان با اشاره به دانشجویی که درباره فرزندش سئوال پرسیده بود، گفت:«مهدی ما رفته خارج و خیالش از پرونده‌هایش راحت است، مهدی بارها به دیوان محاسبات رفته است اما مجلس با وارد شدن به آن قضیه وی را مبرا دانسته است.»

هاشمی ادامه داد:«وزارت اطلاعات اعلام کرده است دو سال روی پرونده مهدی کار کرده است و وزارت نفت هم گفته مهدی ما مبرا است.»

ادامه مطلب ...

اظهارات خواندنی روحانی در مورد نفوذی‌ها، حجاب، هاشمی، لاریجانی..

حجت‌الاسلام سید حمید روحانی مورخ و پژوهشگری که از یاران نزدیک امام راحل در نجف اشرف و پس از انقلاب اسلامی بوده است، چندی پیش سخنان مبسوطی در شهرستان خمین زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی مطرح کرد که مشروح این سخنرانی مهم در ادامه آمده است.

به گزارش رجانیوز، روحانی در این سخنرانی به نقش گروه‌های انحرافی به‌ویژه سازمان منافقین و در ادامه سازمان مجاهدین انقلاب در نفوذ به مراکز حساس و فریب خوردن بسیاری از افراد مؤثر می‌پردازد و با یادآوری دوراندیشی فوق‌العاده امام(ره) در شناخت ماهیت این گروه‌ها، این بصیرت را اکنون تنها در رهبر معظم انقلاب می‌بیند.

ادامه مطلب ...