این حرف‌های ملی‌گرایانه و مکتب ایرانی چیست؟

عضو مجلس خبرگان رهبری با هشدار شدید و صریح در مورد جریان نفوذی و تأکید بر اینکه این مسئله بزرگ‌ترین خطری است که از صدر اسلام تا کنون تهدید کننده است، گفت: اگر تنبلی کنیم تیرگی فتنه کسانی که خود آن‌ها را پروش دادیم، همه جا را می‌گیرد.

به گزارش رجانیوز، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در دیدار با جمعی از مسئولان شورای عالی زنان با یادآوری نعمت پیروزی انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی(ره) و جانشین شایسته‌اش گفت: امروز بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی می‌گذرد و فعالیت‌های بسیار زیادی در نظام صورت گرفته و گاه باعث بهت جهانیان شده است، اما هنوز تا رسیدن به نقطه ایده‌آل فاصله بسیاری داریم.

آیت‌الله مصباح یزدی با بیان این‌که نواقص و مشکلاتی در این سه دهه موجب شده تا به اسلام ناب نرسیم، ادامه داد: باید مسایل را به صورت ریشه‌ای حل کرد و مشکلات و نواقصی را که جلوی تحقق این امر را گرفته‌اند، شناسایی کرد و در جهت رفع آنها برآمد.

ادامه مطلب ...

پیام برادر جانباز شیمیائی گرگانی !

این مطلب رو  تو وبلاگ یکی از دوستان دیدم و اینجا میزارم به این دلیل که اعتقاد دارم نظام اگر سر تا پای این افراد رو طلا هم بگیره کمه. ولی خوب تو این اوضاع کی تونسته به حقش برسه خدا می دونه
این مطلب رو اینجا گذاشتم تا کمکی به گرفتن حق این شخص کرده باشم. و اون مسئول که کمکاری کرده ببینه بیدار بشه یا حداقل زیر فشار افکار عمومی یک جانمازی آب بکشه تا مشکل این جانباز حل بشه


 
سلام دوستان . همین آلان اس ام اسی به دستم رسید که بنابر تکلیف شرعی مجبور شدم که برای شما بنویسم  متن پیام : سلام . سالها از دفاع مقدس میگذرد سالهای زیادی هم من مجروح و مصدوم شیمیائی  محمد رفیعی نژادبدنبال بدنبال درصد جانبازی هستم به همه جا مراجعه کردم فایده نداشت وضعیت جسمی و روحی روانی خوبی ندارم سه سال و چند ماه اجاره نداده بودم با کمکی که از طرف (وبلاگ جانبازان شیمیائی)و افراد خیر شد فقط توانستم بدهی عقب افتاده را بدهم منزلی که در آن ساکن هستم را باید تخلیه کنم قدرت پرداخت اجاره مسکن را هم ندارم و از لحاظ مالی در فشارم و نمیتوانم منزلی را رهن کنم بیمه نیستم مشکل درمانی دارم امید داشتم میتوانستم وام بگیرم نشد ! بنیادشهید وامور ایثارگران . استانداری . کمیته امداد . فرمانداری . سپاه رفتم فایده نداشت دیگر بایدچکار کنم ؟ در وطن خود غریبم و صدایم بگوش هیچ مسلمانی نمیرسد شرمنده خانواده ام هستم  آنقدرفشارزندگی زیاد شده که توان مقابله با سختیهارا از دست دادم توان کار را چندسال است که ندارم چطورباید جواب خانواده ام را بدهم ؟ دولت هیچ حمایتی نمی کند ! زندگی برای ما شده کابوس وحشتناک که تمامی ندارد حتما باید خودو خانواده ام را از بین ببرم تا همه باورکنند چرا ما فراموش شدیم فقط باید زمان جنگ ما می بودیم حالا که عوارض همان جنگ برای دفاع از ناموس و وطن بوده زمنگیرم کرده ولی فراموش شدم اگر توانم را از دست نداده بودم شاید زندگیم را از دست نمیدادم و جوابگوی حداقل زندگی بودم ! به فریادما برسید و تنهایمان نگذارید برای ما تهیه مسکن آرزوشده نگذارید آبروی ما برود ! مجروح جنگی محمد رفیعی نژاد - گرگان  
از عموم مسئولین  محترم و بالخصوص نمایندگان عزیز خواهشمندیم که حداقل تکلیف شرعی وقانونی خویش را انجام دهند و خانواده ای را از فلاکت و فقر نجات بخشند ! البته از مردم فداکار هم در خواست کمک داریم که هرگونه کمکی که از دستشان برمی آِید برای رضای خداوند برای این عزیز رزمنده و جانباز انجام دهند انشاالله خداوند اجرشان دهد . شماره تماس این عزیز محفوظ است .

سخنرانی حاج سعید قاسمی بر مزار شهیدان صیاد شیرازی و آوینی

به گزارش رجانیوز، پنج‌شنبه گذشته حاج سعید قاسمی به‌مناسبت سالگرد شهید سید مرتضی آوینی و شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی بر مزار این شهیدان گرانقدر سخنرانی کرد.

قاسمی در سخنان خود به برخی ویژگی‌های اخلاقی این شهیدان و ریشه‎های فتنه پرداخت و با یادآوری تحولات منطقه از اینکه یک جریان که در دولت نیز نفوذ کرده است، می‌کوشد ریشه‌های این تحولات را غیر اسلامی معرفی کنند و تحرکاتی مانند دعوت از عبدالله اردنی و ترویج مکتب ایرانی در بحبوحه بیداری اسلامی را آغاز کرده‌اند، به‌شدت انتقاد کرد.

متن کامل این سخنرانی در ادامه آمده است:

السلام علیک یا روح الله ایها العبد الصالح، المطیع لله و لرسوله و السلام علی جمیع شهداءنا. طبتم و طابت الارض التی فیها دفنتم. فیالیتنی کنت معکم فأفوز فوزا عظیما و سلام بر خاصه شهدای این مناسبت آقا سید مرتضی آوینی، امیر سپهبد صیاد شیرازی و مهندس سعید یزدان پرست.

باز هم درود و سلام بی کران خودمان را به ارواح جمیع شهدای نهضت بیداری جهان اسلام خاصه در بحرین می فرستیم که این روزها در نبرد با اشقی الاشقیا امریکا، یهود و آل سعود هستند و یاری همه شما را می‌طلبند؛ باز هم برای شادی روح‌شان صلواتی را بفرستید.

قبل از هر چیز دست همه شما را می بوسم، شما مردم خوب، با مرام و با صفا که با عشق در اینجا حضور پیدا کردید و نمونه ندارید. کجای دنیا را سراغ دارید که قریب 20 سال از شهادت یکی از علمداران‌شان گذشته باشد و اینگونه هر جا که مراسم می گیرند، حضور پیدا کنند. فقط شما تهرانی ها هم که به صیاد شیرازی و آقا مرتضی و یزدان پرست نزدیک تر بودید، اینطور نیستید، بلکه در یزد دو برابر جمعیت شما آمد، یا در قزوین و آذربایجان هم همین طور. همه دنیا در کار شما مردم مانده است که چه آدم های عجیب و غریبی هستید، آن جایی که باید در میدان بیایید و خودتان را نشان بدهید، علی‌رغم همه گرفتاری ها، فشارها و طعنه هایی که از هزاران گلوله آر پی جی بدتر است، باز هم تا این ساعت حضور می‌یابید.

ادامه مطلب ...

ایران رتبه اول رشد علم در دنیا را دارد

بله تیتر درست است، ایران بین سالهای ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۸ تعداد مقالات علمی اش را از ۷۳۶ مورد، به ۱۳۲۳۸ مورد رسیده است. یعنی بیش از ۱۸ برابر، و این سریعترین سرعت افزایش مقالات علمی در دنیا است. نیوساینتیست چهار روز پیش این موضوع را با انتشار مقاله ای در خصوص رشد تولید علم در دنیا اعلام کرد.


دیگر نکته جالب گزارش این است که علی رغم مشکلات سیاسی میان ایران و آمریکا، تعداد مقالات مشترک تولیدی دانشمندان این دو کشور هم در مدت زمان مشابه ۵ برابر رشد داشته و از ۳۸۸ مورد به ۱۸۳۱ مورد رسیده است.


بر اساس گزارش انجمن سلطنتی انگلستان ،کشورهای چین، هند، برزیل و منطقه خاورمیانه رشد علمی بسیار سریعی داشته اند. این اطلاعات با مقایسه تعداد نشر بین المللی مقالات و ارجاع به آنها، بین سالهای ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ استخراج شده اند. دیگر بازیگران کوچک دنیای علم هم همانند ایران میزان تحقیقات علمی شان را تا حد زیادی افزایش داده اند. مثلا ترکیه میزان تولید علم را بین سالهای ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۸ بیش از ۴ برابر افزایش داده و همچنین میزان سرمایه گزاری تحقیق و توسعه دراین کشور شش برابر شده است.


البته در این مقایسه و سنجش، مواردی همچون کیفیت، کاربرد تجاری و صنعتی دخالت داده نشده و تنها به تعداد تولیدات علمی در نشریات معتبر بین المللی پرداخته شده است.