فراکسیون اقلیت انگ ترسویی را به افشای ننگ نام دیدارکنندگان با خا

دیدار اخیر تعدادی از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس با محمد خاتمی از سران فتنه 88 که وی در این جلسه برای حضور در انتخابات آینده شرط هایی معین کرده بود، در حالی است که اعضای شرکت کننده در این جلسه کماکان از واکنش‌های مردمی و رد صلاحیت در افکار عمومی برای انتخابات سال 90 مجلس، در اثر افشای اسامی خود واهمه دارند.


به گزارش رجانیوز، سایت رسمی فراکسیون اقلیت نیز با گذشت بیش از یک هفته از این دیدار، هنوز هیچ‌گونه اسم یا تصویری از حاضران منتشر نکرده و علی‌رغم اینکه اخباری در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها در مورد ترس اقلیتی‌های حاضر در جلسه از افشای اسامی‌شان و حیثیتی کردن ماجرا منتشر شد، اما ظاهراً این فراکسیون با هزینه- فایده کردن، به این نتیجه رسیده است که متهم شدن آن به ترسویی بهتر از مشخص شدن قطعی دیدارکنندگان با یکی از سران فتنه است.

در عین حال، گفته می‌شود تعدادی از اعضای فراکسیون اقلیت، پس از افشای خبر دیدار با خاتمی در جلسه‌ای که به‌منظور بررسی تبعات این موضوع برگزار شده، تأکید کرده‌اند که تحت هیچ شرایطی نباید خبر و تصویر از این دیدار منتشر شود.

نکته جالب اینکه در سایت فراکسیون اقلیت مجلس، اسامی اعضای این فراکسیون نیز به‌طور کامل نیامده است و تنها 28 اسم به‌عنوان اعضای اصلی ذکر شده است: حسین هاشمیان، محمد رضا تابش، محمد رضا خباز، قدرت الله علیخانی، محسن نریمان، سید مهدی پورفاطمی، علی اصغر یوسف نژاد، مصطفی کواکبیان، علی اکبر اولیا، محمد حسین مقیمی، جمشید انصاری، محمد علی کریمی، داریوش قنبری، نصرالله ترابی، علی اسلامی پناه، عبدالله کعبی، محمد علی پرتویی، پیمان فروزش، محمد دلاور، محمدحسین مقیمی، مهرداد لاهوتی، سیروس سازدار، جمشید انصاری، محمد مهدی شهریاری، حسین امیری، محمدعلی کریمی، سعد الله نصیری، امیر طاهرخانی.

روزنامه کیهان هفته گذشته در گفت‌وگو با تعدادی از اعضای فراکسیون اقلیت که حاضر شده بودند به تماس پاسخ دهند، با آن‌ها در این زمینه گفت‌وگو کرد هبود که ترس از علنی شدن حضور این افراد در دیدار با خاتمی نیز در این مصاحبه‌ها مشهود است:

جهانبخش امینی: عضو اقلیت هستم ولی اصلا در جلساتی که با حضور خاتمی و دیگر سران فتنه برگزار شود شرکت نمی کنم. من فقط تا روز انتخابات با آنها بودم.

یوسف نژاد: من در جلسه دیدار با خاتمی نبودم.

نادر قاضی پور: مگر من بیکارم که با خاتمی دیدار کنم؟ اقلیتی نیستم.

خباز: در دیدار با خاتمی نبودم نه قبلش نه بعدش!

نصرالله ترابی: حالا بودم یا نبودم! نمی خواهم صحبت کنم.

محمد مهدی شهریاری (نماینده بجنورد): حالا رفتم یا نرفتم به شما چه مربوط است؟

خبرنگار: چرا به دیدار خاتمی رفتید؟

شهریاری: شما کی هستید که این را از من می پرسید؟

خبرنگار: من خبرنگارم.

شهریاری: بیخود کردید. (تلفن را قطع می کند)

طاهرخانی: الان نمی توانم صحبت کنم.

در عین حال، رد صلاحیت سران فتنه در 9 دی 88 و نهادینه شدن نفرت و انزجار عمومی از آن‌ها در افکار عمومی شرایطی را ایجاد کرده است که هر فردی نیز که به این جریان منتسب می‌شود، مورد طرد مردم قرار می‌گیرد و علاوه بر اینکه ممکن است نهادهای نظارتی در جمع‌بندی‌های خود نیز به همین نتیجه برسند اما حتی در صورت خلاف این وضعیت نیز مردم تکلیف خود را با این افراد منتشر خواهند کرد.

به‌عنوان مردم خمین روز گذشته پس از اقامه نمازجمعه در اقدام خود جوش راهپیمایی کرده و اعتراض و انزجار خود را از حضور نماینده این شهرستان در مجلس در دیدار نمایندگان اقلیت مجلس با خاتمی اعلام کردند.

نمازگزاران زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی با حمل دست نوشته ها و شعارهای خود، این اقدام مقیمی نماینده این شهر در مجلس را خلاف اندیشه های امام راحل و خیانت به رأی خویش دانستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد