آیت الله سیستانی : من هر شب برای آقای خامنه ای دعا می کنم

منبع: لیدر
یکی از کارشناسان مسائل عراق بانقل خاطره ای در مورد آیت الله سیستانی و رفتار ایشان با اشغالگران گفت: افتخار هر شخصیت خارجی چه آمریکا و انگلیس و ... است که یک دیدار کوتاه چند لحظه ای با آیت الله سیستانی داشته باشند و هر کدام از شخصیت های آمریکایی که تا به حال در خواست ملاقات کرده اند، اجازه ملاقات دریافت نکرده اند.
وی گفت: در دیداری که یکی از دوستان با آیت الله سیستانی داشتند، ایشان گفتند:
سلام من را به برادران برسانید من زمان آقای خمینی هر شب برایشان دعا می کردم و امروز برای آقای خامنه ای هر شب دعا می کنم، شما سلام مرا به همه برادران برسانید.
وی افزود: یکی از ملاقات کنندگان در همین حال به آیت الله سیستانی گفت : آقا شما تشریف نمی آورید که حرم حضرت ثامن الحجج (ع)را زیارت نمایید !
ایشان فرمودند: من حرم مولایم علی(ع) که در کنارم است را نمی توانم زیارت کنم، من خودم اینجایم و دلم در مشهد است.

سخنران:


حجت الاسلام و المسلمین فقیهی اصفهانی

از اساتید حوزه علمیه قم و عضو مدرسه فقهی

حضرت بقیه الله - ارواحنا لتراب مقدمه الفداء


آیت الله خامنه ای از نظر آیت الله سیستانی


919 کیلوبایت


دانلود کلیپ تصویری

مستقیم یا غیرمستقیم


منبع : کلیپ موبایل مبارز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد