جهت اطلاع آقای محتشمی‌پــور + عکس

اگر چه نام محتشمی‌پور بعد از انتخابات سال 88 بیشتر سر زبان‌ها افتاد اما او دارای سابقه‌ی مسئولیتی زیادی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است. اما نکته‌ی حائز اهمیت این است که ایشان هم مانند بسیاری دیگر از هم‌پیاله‌های خود در گذشته‌ای نه چندان دور، دارای مواضعی خلاف موضع‌گیری‌های امروزشان بوده‌اند. درست است که امروزه دیگر حنای این حضرات رنگی ندارد و ماهیت نفاق‌گونه‌ی این جماعت بر همگان روشن شده اما بازخوانی چرخش‌های 180 درجه‌ای او و امثال او می‌تواند درس عبرتی باشد برای نسل جوان جامعه. برای مثال محتشمی‌پور در تاریخ 8 تیر 65 درجمع مدیران استان اصفهان سخنانی گفته‌اند که دقیقا مغایر با عملکرد سال‌های اخیر است. او چنین می‌گوید:


«ما در شرایط بسیار بحرانی به سر می‌بریم زیرا از یک طرف توطئه‌های خارجی و از طرفی با مسائل جنگ مواجه‌ هستیم و اگر مشکلات و سختی وجود دارد باید با همت خود کوشش نماییم باری از دوش مردم بر داریم زیرا ثواب کار و سختی در صبر و مقاومت در مشکلات است. وی سپس با اشاره به بیانات امام گفت: ما باید آنچه را امام برایمان ترسیم می‌کند پیاده نماییم و این فرامین باید بدون قید و شرط اجرا گردد و هر کس بخواهد جلوی این خط و فرامین امام بایستد ملت آن را کنار خواهد گذاشت و ما باید اجازه ندهیم حتی یک نفر از مدیران اجرایی کشور که تفکرات‌شان بر خلاف امام است در مدیریت کشور دخالت نمایند و صحبت‌های امام برای همه ما حجت است و  لازم‌الاجراست و این دستورات باید در همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی و سیاسی اجرا شود و ما ملزم به اجرا هستیم و این همان ولایت فقیه است که ما معتقد به آن هستیم.»

 


 



با همه‌ی اینها اما جناب محتشمی‌پور سخن درستی گفته‌اند. که هر کس در مقابل خط امام بایستد ملت او را کنار خواهند گذاشت. و اتفاقا تنها و تنها جناب آقای محتشمی‌پور، به همین دلیل است که مردم شما و دوستان‌تان را کنار گذاشته‌اند. چرا که آنان خط امام و معنای همان ولایت فقیهی را که شما گفتید خیلی بهتر از شما می‌دانند و در عمل هم نشان داده‌اند که جز به امام و آرمان‌های او،‌نه به شما و نه به هیچ احد الناس دیگری دل نبسته‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد