موج وبلاگی دفاع از مسلمانان یمن

اکنون در برابر این سکوت جهانی، وظیفه ای سنگین بر دوش من و توست که صدای مظلومیت برادر مسلمان یمنی خود را بگوش جهانیان برسانیم.

من سمع منادیاً ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم

هر کسی صدای فریاد خواهی مسلمانی را بشنود و به آن پاسخ نگوید، مسلمان نیست

شیعیان ما را در هر شهری که به دست می‌آوردند می‌کشتند و دست و پاها را صرفاً به گمان شیعه بودن قطع می‌کردند و کسی که نامش به دوستی ما آشکار می‌شد، خودش زندانی و مالش غارت و خانه‌اش خراب می‌شد امام باقر(ع)

و غربت و مظلومیت شیعه همچنان ادامه دارد.

امروز اوضاع شیعیان علی (ع) در یمن بسیار نگران کننده است.

دولت یمن یکپارچه به منطقه شیعه نشین حمله نموده است.

ارتش سعودی از زمین و هوا و دریا این مناطق را گلوله باران و بمباران می کند.

کماندوهای زبده که هدیه سایر کشورهای عربی به ارتش یمن است در کمین مبارزان شیعی هستند.

مفتی های کثیف اسلام آمریکایی مبارزان مسلمان را باطل و این جنگ را میان حق و باطل می دانند.

سازمان حقوق بشر اقدامی نمی کند. رسانه های مدعی حقوق بشر سکوت نموده اند.

و خلاصه اینکه همه به تماشای این جنایات نشسته اند.

اکنون در برابر این سکوت جهانی، وظیفه ای سنگین بر دوش من و توست که صدای مظلومیت برادر مسلمان یمنی خود را بگوش جهانیان برسانیم.

شاید اینچنین تصور شود  که رسانه ما در مقابل رسانه های بزرگ دنیا بسیار کوچک و ناچیز است اما وقتی همه وبلاگ نویسان آزاده بر روی این موضوع تاکید و آن را محکوم نمایند شاید آنگاه بتوان به جنگ ابر رسانه ها رفت. 

بهمین منظور این وبلاگ اقدام به فراخوان گسترده وبلاگ نویسان آزاده نموده تا با حضور در این جنبش وبلاگی صدای مظلومیت مسلمانان یمن را بگوش جهانیان برسانند.

ارسال ایمیل حاوی تصاویر جنایات وهابیت علیه شیعیان یمن ،بیانیه حمایت از شیعیان یمن و محکومیت جنایات، به سازمانهای بین المللی، خبرگزاری های دنیا، وزارتخانه ها و برخی از ساکنین کشورهای عربی  لینک تصاویر

نظرات 1 + ارسال نظر
بهروز پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ق.ظ http://بعدا بهت ميدم!

سلام دوست عزیز از اینکه اسم وب لاگت برام خیلی جالب بود کنجکاو شدم یه سری بهت بزنم و وقتی دیدم اینقدر برای مسلمونا نگرانی خیلی خوشحال شدم و گفتم چه عجب یکی پیدا شد؟ اما نمی دونم شما مشکلتون با کسایی که داخل کشور زندگی می کنند و آقا بالاسر نمی خوان و آقا شون ایشالله ایشالله یکی از همین روزها جوابشون رو با یه خبر خوش میده،چیه؟ من نمی فهمم خون کسایی که داخل کشور توسط هموطنشون کشته شدند چقدر باید بی ارزش باشه که شما یمنی هارو به رخ ما بکشید!!! بابا بدونید ماهم به اندازه شما واسه برادرهای دینیمون تو یمن نگرانیم تو همه جا! ولی نباید همیشه مرغ همسایه رو غاز کرد،هیچی هم در کار نیست شما ها از کاه کوه ساختین و به همین زودی ها ،چون هیچ وقت دیر نیست؛جوابش رو هم آقاتون میگیره آقای شما با آقای بقیه خیلی فرق داره .راستی یبز ما زمینی نیست سبز آسمونیه اینو به خاطر داشته باش و اینکه حتما بهت سر میزنم.چون اولین کسی نیستی که دارم با حقیقت آشناش می کنم.همیشه سالم باشی.

ممنون که نوشتی و مودبانه نوشتی .نه مثل بقیه که ...
عزیز برادر منم دوست دارم حقایقی رو بهت نشون بدم.حاضرم باهات بحث کنم و همه رو همینجا منتشرکنم.
عزیز دل! من اگر یمنی ها رو گذاشتم اول چون وظیفه بود و دوم به این فکر کنی که چرا آمریکا اخبار اونجا رو نمی شنوه. چرا حقوق بشر دردش نمیگیره. چرا بی بی سی و گویا نیوز و بالاترین که دغدغه حقوق بشر دارند کرولال شده اند. ولی دواغ یکی تو ایران خون میاد ناراحت میشند.
به نظرت جالب نیست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد