بیت‌المال را از کیسه چه کسی به جاسبی و دوستانش بخشیدید؟

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و انجمن اسلامی دانشگاه امیر کبیر اراک با صدور نامه‌ای سرگشاده خطاب به علی لاریجانی با انتقاد از اقدام روز گذشته مجلس تأکید کردند: مجلس از کیسه چه کسی بیت‌المال را به جاسبی و دوستانش بخشید؟

به گزارش فارس، متن نامه سرگشاده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر اراک خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
امام خمینی (ره) مجلس را در (راس امور) و (عصاره فضایل ملت) تلقی می‌نمودند چرا که مجلس تجلی حاکمیت ملت و نبض تپنده حرکت‌های سیاسی-اجتماعی است و ریاست مجلس به عنوان راس این حاکمیت ملی نقشی بسیار نافذ و موثر دارد. از آنجا که مسئولان دانشگاه آزاد با کمک برخی نمایندگان مغرض مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره اساسنامه این دانشگاه را لغو و بر وقف اموال این دانشگاه تاکید کردند بر آن شدیم که نکاتی چند را متذکر شویم تا اتمام حجتی برای مسئولین باشد.

جناب آقای علی لاریجانی!
سلام علیکم

هنوز چند ماهی از حماسه مردم در مقابل فتنه انتخابات نگذشته است که چراغ سبز فتنه‌ای دیگر را شاهد هستیم.
چه فریبکارانه مهره‌های شطرنج بازیتان را چیده‌اید! عباسپور- برادر خانم آقای جاسبی - ، دکتر نورا -نماینده مردم سیستان و بلوچستان و نقوی - عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در موافقت با این طرح در مجلس سخن می‌رانند و پس از تصویت طرح، خبرگزاری‌های مهر و ایسنا که فعالیت‌هایشان در فتنه انتخابات سال 88 به نفع جناجی خاص بر هیچ کس پوشیده نیست هم بر طبل این رسوایی می‌کوبند و بیانیه مجهول الهویه از خود صادر می‌کنند.

اما ریاست محترم مجلس شورای اسلامی!
شما چه کردید؟ نقش شما در این میان چه بود؟ آیا علی(ع) نفرمودند که حق گویید تا به حق شناخته شوید، ما مصداق این مهم را در شما نمی‌بینیم ؟! چه ننگ و رسوایی بزرگی است برای مجلس اصولگرا! آیا نشنیدید یا نمی‌خواهید گوش فرا دهید که امام خامنه‌ای فرمودند: مجلس نباید مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی را نقض کند؟
آیا بیت‌المال مسلمین را از کیسه خلیفه خویش می‌بخشید؟ ما از شما توقع چنین خطای فاحشی را نداشتیم! آن روز که در مقابل خم و راست شدن‌هایتان در برابر سران فتنه هشدار می‌دادیم، این روز را می‌دیدیم!

این چه قانونی است که برای عده‌ای مصونیت قایل شده است؟ این چه قانونی است که تنها دانشگاه آزاد را از هفتاد قانون آزاد می‌کند؟ مگر نه اینکه در سال 85 نام دانشگاه آزاد به عنوان یکی از پنج زمین خوار بزرگ پشت تریبون مجلس قرائت شد؟ این چه قانونی است که تصرف اراضی ملی را قانونی می‌داند؟
آیا حکایت شعبان بی مخ‌های آقای جاسبی را شنیده‌اید؟ آیا شنیده‌اید بر سر برخی دانشجویان معترض چه بلایی آورده‌اند؟
چگونه می‌خواهید پاسخگوی این خیانت بزرگ به نسل‌های آینده باشید؟ آیا عادت کرده‌اید که هر کجا ملت "نه بزرگ " به شما گفتند با سر و ته کردن موضوع، خواسته خویش را عملی سازید؟

اگر با شهرام جزایری‌ها و دیگر مفسدین اقتصادی برخورد اسلامی شده بود امروز این چنین مجلس برای هم قسم شدن با دیگر مفسدین کف نمی‌زد!

چگونه است که قوه مقننه این چنین خود را وام دار دانشگاه آزاد می‌داند؟ می‌توان حدس زد از کجا آب می‌خورد آنجا که آقای جاسبی اردیبهشت 81 می‌گوید: "این همه به نمایندگان سرویس می‌دهیم و متقابلا ما باید از حمایت نمایندگان برخوردار باشیم "

آری اینک در آستانه انتخابات نمایندگان مجلس این سخن امام خمینی(ره) را بار دیگر مرور خواهیم کرد که: "نگذارید در مجلس شورا اشخاصی بروند که آنها با قدرت‌های بزرگ پیوستگی دارند. "

و در پایان گرچه ما دانشجویان همیشه در مقابل حق‌طلبی‌هایمان از سوی منفعت‌طلبان بعنوان حسود و مزاحم و شرور شناخته شده‌ایم اما این بار یکصدا فریاد می‌زنیم "هیهات من الذله "

فلذا با تمام احترامی که برای شما قایلیم هشدار می‌دهیم اقدامات عملی خویش را برای ساقط کردن مافیای قدرت و ثروت از مجلس اجرا خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد