به دلیل کشته شدن رئیس جمهور لهستان بیانیه شماره یک موسوی صادر شد


بیانیه شماره1 موسوی:

بسم الرحیم!

ملت شریف لهستان!

اکنون که در سوگ عزیزانمان،جای دارد خون گریه کنیم،بر خود فرض می بینم که مطالبی به سمع و نظرتان برسانم.

بنده احساس خطر کرده ام، نه از الآن،از همان وقتی که هواپیما تیکاف کرد.من میدیدم هاله از نور را که دور هواپیمای رئیس جمهورتان حلقه زده(بماند که دو سه باری هم قطع و وصل شد....آخرشم بارون گرفت!) همین رئیس جمهور خدومتان بود که این بنده کمترین را به بر آن داشت تا این بار سترگ را بر کمر همت بنشانم و شمارا از منجلاب فعلی رهایی بخشم والا مرا چه به ریاست جمهوریه لهستان؟ در کل، ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت! من برای شما خواهم آمد،برای آزادی،عدالت،دموکراسی و از این جور حرفا!

البته این را هم بگم که من یک فرد انقلابیم،تمنی 100 تمن با رئیس جمهور قبلیتون فرق دارم،تازه نقاشی هم بلدم! خانمم هم تیر و تخته سر هم می کنه و یه چیزایی می سازه که البته گفتن نداره!.....راستی چیز یادم اومد،چیز!!!!

مردان خداجویی هم در تهران سراغ دارم که تو یک روز کلی سطل به آتیش می کشن،اونها رو هم برای خدمت در شهرداری ورشو با خودم میارم،البته بعید میدونم از این مرکز های موتوری و زیباسازی شهر چیزی سر در بیارن،ولی عیب نداره،همه اینا یه روزی خاطره میشه!

کروبی هم اینجاست و سلام میرسونه و میگه که برای تغییر خواهد آمد! اگه سیرکی،تئاتری چیزی دارین،بدین بهش واستون مدیریت می کنه و کلی پول و پله گیرتون میاد....تو ایران که اینجوری بود و انصافا جواب هم داد!

این همه هنر را در خفا نپندارید،پس ای ملت لهستان! بپاخیزید که امروز روز شماست.استقامت های بزرگ خود را در مقابل مطالبات حداقلی خویش به منصه ظهور بگذارید و نگذارید که روح قانون طلبی مرده بماند و برای همیشه پیوست موزه های تاریخی شود.....(تکبیر!)

ملت غیور لهستان!

ید الله مع الجماعه(!).....از هم اکنون با هم باشیم برای لهستانی آباد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد