توصیه دیپلماتیک و وحدت‌آفرین شیرین عبادی به آیت الله لاریجانی!

منبع: عرفان

تشکل موسوم به "کانون مدافعان حقوق بشر" در نامه ای به رئیس قوه قضائیه اعدام پنج تروریست را که دو روز پیش در زندان اوین انجام شد، "مخالف وحدت ملت ایران" دانست.

به گزارش شبکه ایران در این نامه درباره رابطه میان "اعدام 5 تروریست" و "خدشه دار شدن وحدت ملی" توضیح بیشتری داده نشده است اما در بخشی از آن در عبارتی تحریک کننده آمده است:«با توجه به اینکه اکثر اعدام شدگان از خطه کردستان می باشند آیا در شرایط کنونی کشور چنین اقدامی نمی تواند به وحدت ملت ایران خدشه وارد کند ؟»

این مغالطه ابتدایی از سوی کسانی که خود را وکلای حرفه‌ای می دانند در حالی انجام می شود که اعدامیهای مورد اشاره این نامه، ‌از قضا در سیاهه جنایات خود متهم به قتل مظلومانه ده‌ها تن از اکراد با غیرت ایرانی هستند.

در یکی از آخرین نمونه از این دست عملیات مرگبار تروریستی، گروهک پژاک اقدام به قتل وحشیانه دادستان خوی و همچنین ترور ماموستا شیخ الاسلام عالم بزرگ اهل سنت در کردستان کرد.

با این حساب معلوم نیست خانم عبادی و همکارانش از کدام مبنای حقوقی یا منطقی خواستار نقض حکم اعدام محارب و همچنین تضییع حق صاحبان دم این شهدا که از قضا همگی از اکراد باغیرت ایرانی و انقلابی هستند، شده اند.

همچنین در قسمت دیگری از این نامه، شیرین عبادی و همکارانش که در مصاحبه های متعدد خود با رسانه‌های خارجی خواستار تحریم اقتصادی کشورمان و از پا درآمدن نظام شده اند،‌ رئیس قوه قضائیه را از "تنش زا" بودن این اعدامها در عرصه دیپلماتیک آگاه کرده اند!

گفتنی است که تشکل موسوم به "کانون مدافعان حقوق بشر" از افرادی چون شیرین عبادی، محمد سیف‌‌زاده، محمدعلی دادخواه، عبدالفتاح سلطانی و محمد شریف تشکیل شده که در سوابق اکثر آنان اعتراض به لایحه اسلامی قصاص در دهه شصت دیده می شود.
اعتراضی که با برخورد قاطع حضرت امام رنگ باخت و به عذرخواهی مبدل شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد