سخنان بامزه مهدی کروبی درباره 22 بهمن

سخنان احمقانه شیخ سبزها

چرا این مطلب رو اینجا گذاشتم؟ برای اینکه بخونید و بخندید و حالش رو ببرید

پیشاپیش توصیه می کنم مواظب خودتون باشید تا از خنده روده بر نشید. مسئولیت هر نوع روده بری بعهده خودتان است :)

حالا فکر کنید سبز لجنی رو که این بابا لیدرش باشه چی میشه؟


منبع: رجا نیوز

مهدی کروبی در جدیدترین موضع خود مدعی شد که راهپیمایی روز 22 بهمن مهندسی شده بود و از سراسر کشور با "صدها" اتوبوس و "قطار" نیرو به تهران اعزام شده بود. او همچنین مدعی شد که که ده‌ها‌هزار نیروی نظامی و انتظامی و لباس‌شخصی‌ها با قمه و باتوم و گاز فلفل در این راهپیمایی حضور داشته‌اند.

به گزارش شبکه ایران، تنها دقایقی پس از اینکه حجت الاسلام محمد خاتمی به سکوت 11 روزه خود در خصوص آنچه که در روز 22 بمهن اتفاق افتاده بود پایان داد، حجت الاسلام مهدی کروبی نیز با صدور بیانیه‌ای در این‌خصوص ابراز عقیده کرد.

آقای کروبی در این بیانه از حضور "فراگیر" و "گسترده" مردم قدردانی کرده اما مدعی شده که در آن روز فشارهای امنیتی و فضای بسته سیاسی حاکم بوده و نیروی‌های نظامی و امنیتی، تهران را به یک پادگان تبدیل کرده‌بودند.

وی همچنین مدعی شد که آنچه "جریان خشونت‌طلب" نامیده، می‌خواهد از این راهپیمایی که با حضور عظیم اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان برگزار شد، برای پاک‌کردن آثار ناشی از زندانی‌کردن‌ها و جنایت‌ها و شکنجه‌ها و کشتارهای خیابانی بهره برد.

شیخ اصلاحات در ادامه همچنین گفت که در رسانه‌‌های داخلی حتی یک تصویر هم از این همه لشگرکشی و پرتاب نارنجک‌های اشک‌آور و ضرب و شتم شما "مردم"، نشان داده‌نشد!

آقای کروبی در بخش دیگری از بیانیه خود به تکرار ادعاهای رسانه‌های ضد نظام چون صدای آمریکا پرداخت و مدعی شد که "تظاهرات" 22 بهمن مهندسی شده بود و از سراسر کشور با "صدها" اتوبوس و "قطار" نیرو به تهران اعزام شده بود.

او همچنین مدعی شد که که ده‌ها‌هزار نیروی نظامی و انتظامی و لباس‌شخصی‌ها با قمه و باتوم و گاز فلفل در این راهپیمایی حضور داشته است.

نامزد پنجم در انتخابات دهم در ادامه این بیانیه نوشته است: "مردم عزیز، حضور شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال قابل تحلیل نیست"

آقای کروبی در بخش دیگری از این بیانیه برای آنچه که "ازمیان رفتن پرده‌های گمراهی از جلوی دیدگان جریان تمامیت‌خواه" نامیده دو پیشنهاد نیز مطرح کرده است.

وی در اولین پیشنهاد خود نوشته که "حاکمیت" یک "میتینگ" در یکی از میادین بزرگ تهران برگزار کند، به ما هم در بیابان و کویر قم اجازه متینگ بدهند!

آقای کروبی که در انتخابات دهم از مجموع 40 میلیون رای، 300 هزار رای را به خود اختصاص داده در ادامه خاطرنشان کرده که خواستار مجوز برای تجمع حامیانش در میدانی از "تهران" است تا بدین ترتیب اقلیت و اکثریت مشخص شود.

او که تاکنون بارها و بارها پس از حضور در اماکن عمومی مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته و با تلاش محافظانش جان سالم به در برده است، در اظهار نظری جالب مدعی شده که امنیت این تجمع را نیز "خودشان" تامین می‌کنند.
شیخ اصلاحت در دومین پیشنهاد خود خواستار برگزاری "رفراندومی" برای "برون‌رفت از بحران" شده تا از این طریق به آنچه که "حاکمیت شورای نگهبان" نامیده، پایان داده شود!

وی در ادامه دلیل این خواسته خود را نظارت استصوابی عنوان کرده که مدتی پیش از برگزاری انتخابات دهم نیز در روزنامه اعتماد ملی حملات متعددی را به آن انجام داده بود.

آقای کروبی همچنین مدعی شد که نظارت استصوابی، حاکمیت مردم را نشانه گرفته‌است و حتی از نظارت استصوابی هم پا را فراتر گذاشته‌است.

آقای کروبی در ادامه به شکایت نامه اخیر نمایندگان مجلس برای محاکمه فتنه گران و بیانیه‌هایی از این دست اشاره کرده و مدعی شده که نمایندگان مجلس شورای اسلامی این کار را از ترس نظارت شورای نگهبان انجام می‌دهند!
گفتنی است، مهدی کروبی در حالی قصد داشت تا صبح روز 22 بهمن از میدان صادقیه تهران راهپیمایی خود را آغاز کند که 24 ساعت قبل از آن با اطلاع رسانی از حامیان خود خواسته بود تا در آنجا حضور یابند.

این اقدام کروبی پس از آن صورت گرفته بود که او طی ماه‌های اخیر بارها و بارها به خاطر مواضع عجیب و دشمن پسندانه‌اش از سوی مردم مورد حمله قرار گرفته بود.

با این حال فراخوان مهدی کروبی در آستانه روز 22 بهمن نیز کارساز نبود و راهپیمایان به محض اینکه از حضور کروبی در میدان صادقیه اطلاع یافتند با سر دادن شعارهای "مرگ بر منافق" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه" بار دیگر او را مجبور به فرار کردند.

ساعاتی پس از آن بود که همسر مهدی کروبی با انتشار نامه‌ای در سایت اینترنتی اعتماد ملی که گویا مخاطب آن رهبر معظم انقلاب بود، مدعی شد که فرزندش علی کروبی در روز 22 بهمن بازداشت شده و پس از آنکه مورد ضرب و شتم قرار گرفته در خیابان رها شده است.

خانم کروبی همچنین در این نامه مدعی شده بود که علی کروبی در این مدت کوتاه تهدید به "تجاوز جنسی" نیز شده تا بلکه از این طریق بتواند به دروغ نخ نما شده همسرش تازگی بخشد.

این ادعای خانم کروبی اگرچه برای چند روز با استقبال رسانه‌های ضد نظام همراه شد اما در داخل کشور چندان مورد توجه قرار نگرفت
نظرات 2 + ارسال نظر
سوکت سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ق.ظ http://sarzamine112.blogsky.com

حتما با دقت بخوان هموطن

من در ابتداء به عنوان یک ایرانی سپس به عنوان یک شهروند و بعد به عنوان یک دانشجوی تعلیق شده از ادامه تحصیل به عنوان یک وبلاگ نویس و به عنوان کسی که تصور و اعتقاد دارم که تمامی ایرانیان نه بلکه تمامی انسانها حقوق برابر دارند و باید از امتیازات حقوق یکسان بهره مند شوند من مدتی است که با نوشتن مقالات و فعالیت های گوناگون اطلاع رسانی برای آگاهی هموطنان از وضعیت کنونی کشور شرکت در تظاهرات های اعتراضی در خیابانها و.....

تنها از طرفداران کسی به نام آقای خامنه ای که خود را ولی فقیه و آقای احمدی نژاد که به گفته خود خود را رئیس جمهور مردم ایران با کسب ۲۴ میلیون رأی مردم ایران میداند به چند سئوال بسنده کرده وسخن خود را به پایان می رسانم و امیدوارم که یک نفر از ۲۴ میلیون نفری که به آقای احمدی نژاد رأی داده و خود را حامی ایشان میداند فقط به چند سئوال ساده بنده پاسخ داده و به گفته خودشان من و افرادی همانند بنده را که گمراه می نامند و فریب خورده افکار غرب دانسته و آشوبگرو در آخر محارب و چوبه دار آخرین جایگاه ما میدانند راهنمایی کرده و به راه درست هدایت نمایند

آیا آقای خامنه ای معصوم هستند و آری از گناه که شخصی نمی تواند عملکرد ایشان مورد نقد و انتقاد قرار دهد اگر اینچنین نیست چرا امید رضا میر صیافی به خاطر نوشتن مطلبی در رابطه با آقای خامنه ای زندانی و در آخر در زندان کشته شد و یا انتفاد در دین و اسلام حرام است که این همه روزنامه نگار و وبلاگ نویس در زندان قرار گرفتند و ایران امروزه با داشتن ۶۰ زندانی از اصحاب خبر رسانی رتبه نخست را در محدودیت در آزادی بیان را به خود تعلق داده است
زمانیکه آقای احمدی نژاد انرژی هسته ای را حق مسلم مردم ایران میداند و برای دستیابی به انرژی هسته ای به گفته خود و نمایندگانش از هیچ توافقی را که منوط بر توقف برنامه های هسته ای باشد را نمی پذیرند و در مقابل جوابگوی کارگری است که ۱۱ ماه حقوق کاری خود را دریافت نکرده یا تعداد بیکارانی که در پی تحریم های اعمال شده روزانه افزوده می شود و اعتیاد و طلاق و فساد و مردمان زیادی که زیر خط قفر زندگی می کنند و مصیبت های دیگر که در پی دارد هستند آیا مردم ایران حق زندگی آسوده به دور از فقر و بی کاری و هزاران مشکل دیگر که در پی تحریم های پیاپی را دارند آیا آقای احمدی نژاد آماری از دختران و زنانی که از فقر دست به تن فروشی زده اند را دارند
آیا مردمی که برای بیان اعتراضات خود طبق قانون اساسی کشور بند ۲۷ به خیابان ها می آیند باید محارب نامیده شوند این مردم فریب خورده آیا در این ۸ ماه بعد از انتخابات حتی یک روز نمی توانند از وزارت کشور مجوز راهپیمایی دریافت کنند این چه قانون اساسی است که برای اجرای آن دولت هیچ التزامی ندارد
بسیاری از سئوالات در ذهن مردم ایران وجود دارد اما با آزادی بیانی که این دولت به مردم و به خصوص دانشجویان که قشر تحصیلکرده کشور هستند و در واقعه آینده ساز کشور هستند داده است و تنها در در زندان های اوین و رجایی شهر پاسخ به سئوالاتشان داده می شود
ای کاش فقط یک روز آقای خامنه ای و آقای احمدی نژاد و دیگر سواران بر اسب قدرت خود را در جایگاه مردم قرار دهند و تصور کنند که در پی این تحریم ها بیماری در خانه دارند که احتیاج به دارو دارد که در کشور موجود نیست و یا متصور چهره کارگری که بعد از ۱۱ ماه کار بدون دریافت حقوق شرمنده خانواده خود با دست خالی به خانه باز می گردد و یا پدری شاهد تن فروشی ناموسش و یا اعتیاد افراد خانواده اش باشد بگذارند و بعد فریاد ودم از اسلام احقاق حقوق مردم مظلوم در سراسر دنیا بزنند مردم ایران خود نیازمند یاری هستند
آری ما هم ایران قدرتمند و سر افراز را دوست داریم که در یرایر دنیا به ایرانی بودن خود افتخار کنیم اما زمانی که دختران ایرانی را در کشور های عربی به خاطر فقر تن فروشی می کنند یا جوانان از بیکاری به اعتیاد روی می آورند ویا مردمی که از فقر و گرشنگی در کشور شاهد کمک رسانی کشور به گروهایی مانند حماس لبنان و سایر کشورهای آفریقایی می باشند در کشوری که از نفت و سایر نعمات الهی در زمره ثروتمندترین کشورهای دنیا قرار دارد نه تنها افتخار بلکه شرمنده از ایرانی بودن خود می شوم آیا اعتراض و آزادی بیان و افکار حق یک ایران نیست و تنها انرژی هسته ای حق این مردم است اگر پاسخ به تنها این ۵ سئوال من بدهید من نه تنها به اشتباه خود پی برده و از مبارزه خود دست بر میدارم بلکه با تمام قواء به یاری کمک شما ها برادر و خواهران ما هستید ولی امروز فقط در اندیشه هایمان اختلاف داشته ایم به نظر بنده این اختلافات هست که باعث پیشرفت و آبادی می شود بیایید نظرات مخالف را تحمل کنیم هر چند که اشتباه باشد و در راه آبادی ایران وخدت داشته باشیم با سرکوب و شعار راه به جایی نخواهیم برد زنده باد مخالف نظر من




سلام دوست عزیز
من حاضرم به سوالاتتون جواب بدم به شرط اینکه توهم به سوالات من جواب بدی
اولا به نظر میاد شما تو ایران نیستی و احتمالا اسپانیا تشریف داری ولی به هر حال سوالت سواه و باید جواب بدم
ولی اون قسمت از داستان رو که احساسی کردی مردی که 11 ماهه حقوق نبرده خونه و.. اینا فقط بدرد احساساتی کردن جریان می خوره. اگرچه به علت وجود حتی یدونه از اینا در ایران اگر کسی ازغصه بمیره من تعجب نمی کنم. و حق میدم. ولی نباید بزاریم با احساسات پیش بره. با منطق بریم جلو ببینیم کی باعث شد که اون مظلومی که شما میگی 11 ماه حقوق خونه نبره و الان هم زنده است. یا کسی که از فقر بره تن فروشی کنه اینم احساساتی کردن بحثه . من تو جنوب شهر زندگی می کنم و اعتقاد دارم هیچ آدم حسابی این کار رو نمی کنه اگر کسی هم هست اون دوست داره تن فروشی کنه و از آن فقر به عنوان یک بهونه استفاده می کنه. من کسی رو می شناسم که 30 هزار تومن درخواست وام کرده برای جهیزیه دخترش ولی اصلا فکر این حرفا هم براش مسخره است. پس اگر سوال است در شرایط منطقی باید بحث بشه
من ترسی از جواب ندارم و تا بحال با خیلی ها بحث کردم سوالهات رو شماره گذازی نکردی ولی من با شمار گذاری پاسخ میدم. مدیونی اگر متقاعد شدی بخاطر جدل کردن قبول نکنی
قبلش بگم که حقیقت چیزی نیست که ما بزاریم تو جیبمون و فکر کنیم برای ماست. حقیقت مثل خورشیده می درخشد و مال کسی نیست فقط می توانیم افتخار دیدن و قبول کردن آن را داشته باشیم. و اگر به هر دلیلی نخواهیم قبول کنیم چه من و چه شما در حقیقت هیچ اتفاقی نمی افتد
1- آقای خامنه ای معصوم نیستند. ایشان رهبر هستند. رهبر یعنی کسی که وقتی حرف 2 تا شد باید به حرف او گوش کنیم. رهبر یعنی کسی که ما اعتقاد پیدا کردیم بهترین ماست و او را رهبر کردیم. بعد حق نداریم بعد از این جریان فکر کنیم که ما درست تر از او فکر می کنیم. این به این معنی نیست که رهبر اشتباه نمی کند. این به این معنی است که ما وقتی بهترین خود را به عنوان رهبر انتخاب می کنیم یعنی کترین خطا را برایش تصور کرده ایم. حال در یک شرایط براساس احتمالات حرف او کمترین اشتباه را خواهد داشت. همانطور که در این چند ساله اثبات شده.
قسمت دوم سوال اول شما- کسی صرف اینکه رفتار رهبر را نقد کند من مطمینم نه به زندان می افتد و نه کشته میشود. من وبلاگ نویسی را که معرفی کرده ای نمی شناسم. و نمی توانم قضاوت کنم و این حرف شما فقط یک ادعاست. ولی مطمینم کسی را در این کشور به علت نقد نمی کشند. ولی اگر بحثتان این است که وبلاگ نویس ها را نباید کاری داشت, به نظر من کاملا اشتباه است. اینکه کسی وبلاگ نویس است باید در مصونیت باشد چیز درستی نیست. هر کس باید پاسخگوی رفتار خود باشد. و این تعارف بردار نیست من بخوام تبلیغ آزاد اندیشی کنم بگم هرکی می خواد بیاد هرچی از دهنش درومد بگه. الف- این حرف غلطی است ب- این حرف رو غربی هایی می زنند که تکنیک ساکت کردن پیشرفته دارند. یعنی با تکنیک هایی که دارند با اینکه شخص مخالف می تواند حرف بزند کاری می کنند که صدایش را کسی نشنود مثل آب خوردن از شیر آتش نشانی است. آب هست جریان هم دارد ولی نمی توانی ازش بخوری. اگر آنها هم قدرتی مشابه ما داشتند همین کاری که ما می کنیم را می کردند و اینکار رو کرده اند. می توانید تاریخ رفتار با گروه های کمونیستی رو تو آمریکا بخونی یا رفتارهاشون رو با فرقه های داخلی آمریکا از جمله دیویدیان.
البته من قبول دارم و به چشم هم دیدم که بعضی ها داغ می کنند و از قانون جلو می زنند که من جاهایی که دیده ام مخالفت هم کرده ام. یعنی بعضی ها دوستی خاله خرسه دارند که متاسفانه این هم خطای این گروه هست
خلاصه اینکه انتقاد آزاد است. الان دارد انجام می شود من خودم تیتر خیلی روزنامه ها را می خواندم. و به نظرم الان در بیشترین حالت خود هست. دلیل خواستی بگو دلیلهام رو بگم
2- انرژی هسته ای: من نمی دانم چرا شما با آن مخالفت می کنید. مگر تجربه قبل از احمد نژاد را ندیدید. برای راه اندازی 2 تا سانتریفیوژ تحقیقاتی دانشگاه وزیر خارجه از وزیر خارجه انگلیس اجازه خواست. ولی ایشون در مسافرت تشریف داشت و گفت بعدا پاسخ می دهدو از آمریکا کسب تکلیف کرد. برای من همین بس است ولی چون نمی خوام بحث رو احساس کنم می گویم. می گویند بهترین دفاع حمله هست. این خیلی واضحه . .از امام علی جمله ای به یادگار مانده به این مضمون که ذلیل و خوار نشد مگر کسی که در خانه ی خود با دشمن بجنگد. شما مگر عراق رو نمی بینی افغانستان رو نمی بینی پاکستان رو نمی بینی؟ مگر اینا چقدر فاصله دارن؟ یعنی هنوز شما نفهمیدی که آمریکا نخواهد گذاشت هیچ کشور مسلمانی پیشرفت کنه چه رئیس جمهورش بخندد چه فریاد بزند؟ ببین با این همه تجربه زنده من نمی دانم باید به چه چیزی جواب بدهم. شما خبر نداری آمریکا چند تا کودتا کرده؟ شاید هم فکر میکنی اینکار هارو برای رضای خدا و آزاد کردن ملتها انجام میدهد. این قسمت سوال که به نظرم بی معناست. ولی قسمت دوم اینکه من نیمی دانم چه نتیجه گیری می خواهید بکنید. ما ملت بدبختی هستیم. ما یک کارگر داریم که 11 ماه هست حقوق نگرفته پس انرژی هسته ای حق ما نیست. اینا چه ربطی به هم داره . شاید بگی این باعث تحریم هست. ولی جواب اینکه ما از اول انقلاب تحریم بودیم. هر دفعه به یک دلیل من در آوردی یبار محور شرارت هستیم یبار تروریست هستیم یبار .... شما هرکاری بکنی اون بهونه داره. به قول پائولو کوئیلو قبل از جنگ رسمه دوطرف برای هم رجز بخونن مهم اینه که وقتی طرف رجز می خونه تو دست و پات شل نشه. نتیجه گیری شما این معنی رو داره که چون ما ملت بدبختی هستیم انرژی هسته ای رو خودمون با دستای خودمون بزاریم کنار تا وقت از دنیا رفتند آمریکا از دستمون راضی باشه. ببین دوست محترم این نتیجه گیری از روی ترس هست نه از روی تدبیر. و این استراتژی ذلیل شدن به دست خودمونه و نتیجه اش اینه که همون کارگره 11 ماهه دیگر حقوق نگیره تعارف نداریم و من از این کلمات قصد توهین ندارم و نداشتم. در مقابل دشمن در مورد انرژی اتمی ما دو راه داریم 1-تسلیم بشیم 2- مقاومت کنیم شما راه اول رو اعتقاد داری و من راه دومه. حالا کدوم درسته رو کی می تونه بگه؟ راه اول زمان خاتمی تست شد و جواب نداد. به نظر من مشکل تو اینه که به دشمن اعتماد می کنی. مشکل اینه که دیگه به آمریکا نمی گی دشمن. اگر فقط حق داشتیم از یک نفر بدمون بیاد فقط یک نفر. به نظر من ایرانی ها باید از انگلیس بدشون بیاد غیر از این بگن من خودم تعجب می کنم. بعد می بینم بی بی سی ساخته شده و بعضی ها از اون جا به اسم اصلاح حرف میزنند. ببین چه بر سرمون اومده. عزیز به استدلال خودت شک کن. حداقل برای یبار
3- مردم حق راه پیمایی دارند ولی اول بگید کجای راهپیمایی اشکال داشت؟ چرا قبل از اینکه انتخابات تموم بشه موسوی خودش رو برنده اعلام می کنه. و می گه فردا جشن برگزار می کنه؟ بعد برای اینکه تو انتخابات رای نیاوردهبدون هیچ دلیلی مردم رو به خیابون می کشه؟ مگر اون نمی خواست مرد قانون بشه؟ چرا بدون اجازه مردم رو به خیابون آورد؟
دوست عزیز من تو گفتی دانشجویی من چند تا سوال می پرسم اینا رو برای خودت جواب بده ببین خدا وکیلی بازیچه نشدی؟ ببین از اسم آزادی و دانشجو سوء استفاده نشده؟
الف)چرا موسوی برای رد انتخابات دلیل نیاورد؟ دلیل هایی که او زنش اعلام کرد تو اینترنت پر هس من نمگم کجا رو بخون. شما هرجایی رو دوست داری بخون / ببین آدم عاقل اینطوری حرف میزنه؟
موسوی حدود 40000 تا ناظر داشت؟ اگر بخواد 13 میلیون رای جابجا بشه یعنی یک سوم آراء کاملا باید عوض بشه. یعنی با توجه به پرکنداگی باید حدود 13000 تا صندوق ها یا ناظر های موسوی باید گزارش خطا کنند؟ ببین دارم میگن یک سوم این عدد خیلی بالاست. ولی چرا چیزی گزارش نمیشه؟
آمار صندوق به صندوق رو اعلام کرده اند. برای اولین بار تک تک صندوق ها رو اعلام کرده اند. موسوی 40000 تا بازرس داشته که تک تک زیر این صندوق ها رو امضا کردند. می تونستند بعد از انتخابات بروند و هر کدوم صندوق خودشون رو نگاه کنند. وبعد یه جمع ساده بزنند چرا باز هیچی اعلام نمی کنند؟
با فرض اینکه موسوی رای آورده ولی احمدنژاد اسمش رو خوندن اگرچه من قبول ندارم؟ اینکه بریزند تو خیابان و ... و باز با فرض اینکه می تونستند به هدف خود برسند و موسوی رو ریس جمهور کنند شما فکر می کنی طرفدارای احمدنژاد که با فرض شما خیلی هم نفوذ دارند ساکت می نشستند؟ من شما رو نمی دونم ولی مطمینا موسوی می دونست که طرفدارهای احمدنژاد ساکت نمی نشستند. اگر طرفداری موسوی که 13 میلیون رای آوردن می تونن رییس جمهوری رو چپه کنند پس طرفدارهای 24 میلیونی هم می تونند. خب نتیجه چی میشد؟ 24 میلیون با 13 میلیون می زدند به تیپ هم. سوال تو فکر می کنی موسوی این احتمال رو نمیداده؟ اگر نمیداده که خنگه ولی اگر این احتمال رو میداده داره خیانت می کنه . به من به شما به هر ایرانی. چرا حضرت علی 25 سال سکوت کرد. چرا موسوی 4 سال سکوت نکرد؟ نتیجه منطقی این بحث اینکه باز اون کارگر 11 ماه دیگر حقوق نمی گیره.
سوال بعد – فکر می کنی اینگلیس و آمریکا تو این شرایط چکار می کردند؟ وقتی موسوی می خواست به قدرت برسه اونو می کشتند بعد اگر از طرف احمدنژاد کسی می خواست رییس جمهور بشه اونو می کشتند. بعد این دو تا طرف اینقدر می زدند سر هم که دیگه ... تا خسته بشند بقیه اش رو حدس بزن.... کردستان جدا اعراب جدا بلوچ ها جدا ... ترکها جدا ماشاله از این حزبهای پان هم تو ایران زیاده
ببین تا الان باید متوجه شده باشی اصراری وجود داشت که آشوب بوجود بیاید. حالا شما بگو چرا؟
مردم حق راهپیمایی دارند ولی در چهارچوب قانون اساسی. ابتدا حزب یا شخص مورد نظر دلایل خودش را می گوید. شعارهایی که قرار است داده بشود را می گوید. باید عرضه جمع کردن طرفداران خود را داشته باشد. اینطور نیست که 100 هزار نفر را به خیابان بیاوری بعد بگویی اگر پلیس عرضه دارد جمع کند. اگر به بفرض کسی بخواهد اختشاش کند باید خود تظاهر کنندگان او را ازخودشان دور کنند تا در تحت شرایط آنها کسی ساز خود را نزند.
سوال – بر خلاف میل یا بدون مجوز یا هر چی... راهپیمایی به قول شما سکوت انجام شد. چرا از دیوار پادگان بالا رفتند؟ چرا اینها رو موسوی از خودشون طرد نکرد؟ چرا بعد از جو کشته شده ها سوء استفاده کردند؟ مگر موسوی نیامده بود که به قانون عمل کند؟
خلاصه جواب این سوال/ موسوی با استفاده از احساسات و هیجانات بعد از انتخابات و با ایجاد یک شبهه که دلیل منطقی برای آن نداشت و نیاورد مردم را به خیابان ریخت. چون هیجانات بعد از انتخابات خیلی زود فرو خواهد نشست با استفاده از کشته سازی و تههیج اخساسات آن را ادامه داد و دیگر بحثی از دست بردن در آرا نبود. سوال این بود چرا مار ا می کشید؟ در شرایط منطقی موسوی هیچ حرفی نمی تواند بزند چون دلیلی ندارد بخاطر همین فضا باید احساسی شود. وگرنه موسوی به یکی از دانشگاه ها می رفت و مناظره می کرد.
عزیز دل برادر یه مقدار اینطوری به داستان نگاه کن .
4 و5 سوال بعدی تکراری است
این هم جواب بیانیه آخرتون
من به ایرانی بودن خود افتخار می کنم. ما اتمی شدیم. فضا پیما فرستادیم ناو جنگی ساختیم و این در شرایطی بود که تمام دنیا مقابل ما بود. فکرش رو بکن اگر آمریکا می خواست با شرافت با ایران کنار بیاد اونوقت ما از خیلی ها جلو می زدیم
من به ایرانی بودن خودم افتخار می کنم. اگرچه نژاد رو دلیلی بر افتخار نمی دونم. من افتخار می کنم در این شرایط در ایران زندگی میکنم. سیاه نمایی نکن. چیزی که دشمن ازت میگه رو باور نکنو ضمنا یادت نره این دنیا سرای موندن نیست سرای رفتنه. بقول بچه ها این یه تسته مسابقه فرداست.
من افتخار میکنم 8 سال با تمام دنیا جنگیدیم و یک وجب از خاکمون رو نگرفتند
من افتخار می کنم که در کشوری زندگی می کنم که شن های کویرش حرف رهبرم رو گوش می کنند اگرچه بعضی مردم به اون شک میکنند. فکر می کنی داستان طبس چی بود. برو نقل قول وزیر دفاع آمریکا رو بخون ببین چی گفته
یه ذره بخودت مطمین باش. یه نفس عمیق بکش بگو آمریکا که سهله تمام دنیا با هم هیچ غلطی نمی تونند بکنند
نظرت رو در مورد این مطلب www.zavosh.blogsky.comمی خواستم بدونم . ممنون میشم بخونی و نظرت رو بنویسی. مشروح
در نهایت اگر فکر می کنی جسارتی بهتون شده معذرت می خوام

محمد سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:41 ب.ظ http://www.t30com.tk

سلام
مطالبت باحال بود بازم سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد