نماز و روزه اولی ها

منبع: سبز آری یا نه

ما یه فامیل داریم البته از نوع دورش _ولی این چند وقته به خاطر اینکه رو اعصاب ما باشه نزدیک شده! _  ایشون بسیار ادعای روشنفکری دارند ولی کارهایی می کنند که .... . از اول شروع می کنم، به گفته خودشان 30 سال پیش یک رای نه به جمهوری اسلامی داخل صندوق انداختند و دیگر در هیچ انتخاباتی شرکت ننمودند ( آغاز مخالفت و اکثریت 1.8 % ) اما نمی دانم  چه شد که در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری تصمیم به شرکت نموده و به جناب مهندس موسوی رای دادند ( بعدا فهمیدیم که این رای ادامه همان نه 30 سال پیش بوده ) انتخابات تمام شد و ایشان راهی خیابان شدند.تا اینکه روزی شنیدیم ایشان عازم نماز جمعه هستند !!!!!!!! این اقدام از سوی کسی که همیشه نماز جمعه و نمازگزارانش را مورد توهین و تمسخر قرار می داد برای ما آنقدر عجیب بود که ما داشتیم کم کم به بیدار بودنمان شک می کردیم . البته ایشان خیلی زود ما را متوجه همه چیز کردند و گفتند که دنبال یک سجاده سبز می گردند . ما نیز پرس و جو کردیم و فهمیدیم که امام جمعه آن نماز کیست و .. .اما جالب ترین قسمتش اینجا بود که یک بنده خدایی از ایشان پرسید که می دانند نماز جمعه چگونه خوانده می شود و ایشان هم گفتند بله در ماهواره آموزش داده اند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _ البته کار به اینجا ها نکشید و این دوستان پس از مقداری سوت زدن و کف زدن و آبروریزی کردن به خانه برگشتند_. این گذشت تا رسید به ماه رمضان ، یک ماه و آمد و رفت و ایشان حتی یک روزه کله گنجشکی هم نگرفتند. و از آنجا که بسیار روشنفکر می باشند ! دائم می گفتند این کار چه معنی دارد؟ برای چه آدم 17 ساعت گرسنه و تشنه بماند؟ هیچ عقل سلیمی !!! _ که ما تازه پی به معنای عقل و سلیم برده ایم _ این کار را تایید نمی کند و ... . عید فطر آمد و ما همه در منزل بزرگ فامیل جمع بودیم که ایشان آمدند.شیرینی تعارفشان کردیم گفتند من روزه ام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شاخ در آوردیم. ساکت ماندیم و فقط نگاه کردیم. گفت امروز عید نیست. گفتیم شما که مرجعیت تقلید را قبول ندارید از چه کسی پیروی می کنید؟ گفتند چرا خیلی ها ! گفته اند که امروز عید نیست.خواستم بگویم یک ماه روزه واجب نگرفتید چه شد که یکدفعه عقل سلیمتان روزه امروز را تایید کرد ، زبان در دهانم نچرخید ، فقط نگاه کردم.

هی گذشت هی گفتند و هی خندیدیم هی گفتند و هی تعجب کردیم هی گفتند و هی به عقل سلیمشان شک کردیم. تا پنجشنبه شب که باز چشم در چشم شدیم.که تلویزیون سریال " به کجا چنین شتابان " را پخش کرد.تا چشمشان به بهروز بقایی افتاد گفتند دیدی با این چه کردند؟سکته اش دادند! باز تعجب کردیم و باز توضیح دادند.گفتم سکته که دیگر چیز عجیبی نیست عمری است مردم در سراسر دنیا سکته می کنند گفتند نه فلان است و فلان ودر آخر فرمودند که شما نمی فهمید. و من به فکر فرو رفتم .و تمام آنچه را که امروز نوشتم به یاد آوردم. با خودم خندیدم .اینها طنز نبود واقعیت بود .ودر آخر این من بودم که به بی فکری متهم می شدم.خب شاید حق با آنهاست.شاید ما خیلی به دور و برمان نگاه نمی کنیم و همه چیز را خوش بینانه می نگریم.اصلا آمدن سیل در عربستان و غرق شرن چند نفر طبیعی است ؟ این سرد شدن ناگهانی هوا و این برف و بوران که در چندشهر رخ داد عجیب نیست؟راهیابی فرانسه به جام جهانی با هند تیری هانری و حذف ایرلند توطئه نبوده؟ درگذشت ملوک خانوم همسایه حشمت خان در 120 سالگی ، حتما کشته شده نه ؟ شیوع آنفولانزای نوع A  درتمام دنیا حتما کار عوامل نظام بوده . رانش زمین در ترکیه ، برخورد قطار سریع السیر در روسیه ، .... . راست می گویند همه چیز مشکوک است.ما همیشه به نیمه پر لیوان نگاه می کنیم!!! راستی بالاخره علت مرگ ناگهانی مایکل جکسون مشخص نشد؟

نظرات 4 + ارسال نظر
حامی شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ب.ظ http://labayk-ya-khamenei.blogfa.com

سلام دوست عزیز!خیلی ممنون از نظرات مفیدت!
راستش درمورد نشانه های ظهور با اینکه توضیحاتی بالای مطلب نوشتم اما با اکراه اون پستو گذاشتم(خیلی مطمئن نبودم کار درستیه یا نه)اما اگه اونطور که گفتین لو دادن اطلاعات باعث عقب انداختن ظهور میشه پس چرا تو احادیث اومده؟خدا میتونس کاری کنه که این اطلاعات به ما نرسه.بازم اگه شما فکر میکنین باید برش دارم بهم بگین تا اقدامی کنم.بیشتر به خاطر رفتار و عقاید نادرستی که بعضیا درمورد آقای خامنه ای دارن اون پستو گذاشتم که تلنگری بخورنو یه لحظه به این فکر کنن که نکنه آقا یار نزدیک امام زمان باشه.خلاصه که یه ذره حواسشونو جمع کنن و البته دلیل مهمترم هم این بود که امید به فرج رو تو دلها زنده کنم.
منم لینکت کردم.در پناه امام مهدی باشید!

حامی شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ب.ظ http://labayk-ya-khamenei.blogfa.com

موسوی،کروبی این آخرین پیام است...
ایرانی مسلمان آماده ی قیام است!
با اهانت به امام عزیزمان آخرین تیرشان به قلب خودشان اصابت کرد.این روزها آماده شنیدن خبر فرار موسوی با لباس زنانه باشیم!!!
در پناه امام مهدی باشید!

حامی شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:02 ب.ظ http://labayk-ya-khamenei.blogfa.com

سلام دوست عزیز!خیلی ممنون از نظرات مفیدت!
راستش درمورد نشانه های ظهور با اینکه توضیحاتی بالای مطلب نوشتم اما با اکراه اون پستو گذاشتم(خیلی مطمئن نبودم کار درستیه یا نه)اما اگه اونطور که گفتین لو دادن اطلاعات باعث عقب انداختن ظهور میشه پس چرا تو احادیث اومده؟خدا میتونس کاری کنه که این اطلاعات به ما نرسه.بازم اگه شما فکر میکنین باید برش دارم بهم بگین تا اقدامی کنم.بیشتر به خاطر رفتار و عقاید نادرستی که بعضیا درمورد آقای خامنه ای دارن اون پستو گذاشتم که تلنگری بخورنو یه لحظه به این فکر کنن که نکنه آقا یار نزدیک امام زمان باشه.خلاصه که یه ذره حواسشونو جمع کنن و البته دلیل مهمترم هم این بود که امید به فرج رو تو دلها زنده کنم.
منم لینکت کردم.در پناه امام مهدی باشید!

حسام دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ق.ظ http://بیوتن

سلام...
بعد مدتها....
خوبی؟؟؟؟
خوش به حال خودمون....حتی اگه اشتباه هم فکر کنیم....اشتباهمون هم درسته.......
شکر خدا که لجنی نشدیم
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد