ریاضیات توهمی

آزادی اندیشه : به معنای ایجاد اغتشاش و ناامنی ، شکستن شیشه ، عربده کشی ، سر دادن شعارهای زشت و زننده و تحریک آمیز و هر نوع عمل از این دست برای جلبکیان است.

همچنین چند لغت دیگر در این واژه نامه به چشمم خورد که گفتم بد نیست شما هم با معانی آن آشنا شوید:

اکثریت : متاسفانه طرفداران نظام هنوز در عهد حجر به سر می برند و پیشرفتهای علمی را در محاسبه هایشان وارد نمی کنند.طبق قوانین جدید علمی ترتیب اعداد به این صورت است :

1،...،99، یک میلیون،...،سه میلیون،100 نفر،...999 نفر و در آخر هزار نفر!

توضیح : اگر 300 نفرجلبکی در مراسمی حاضر شوند بنا به فرمول بالا داریم :

300=3 *100              100 عددی است که نظام آن را بعد از 99 می داند.اما طبق آنچه که گفته شد بعد از 99 ، یک میلیون است پس    3*1000000=3 میلیون نفر !

دروغ : معنی این واژه بستگی  به گوینده آن دارد نه خود سخن گفته شده.به طور مثال اگر احمدی نژاد بگوید ماست سفید است دروغ محسوب می شود اما اگر این جمله توسط سران جلبکی فرموده شود راست مطلق است.

پیروی از خط امام : این اصطلاح فقط مختص جناب موسوی است و مانند آنچه در مورد دروغ گفته شد اصلا ربطی به شخص و اعمال و رفتارش و همچنین حضرت امام ندارد.یعنی اگر تمام سران نظام پیرو این خط باشند و این پیروی را با گفتار و رفتارشان ثابت نیز بکنند بازهم نمی توانند در این زمره قرار گیرند. این عنوان از عالم غیب به حضرات موسوی و شیخ شجاع اعطا گردیده و مانند اکثر چیزها در انحصار قشر خاصی می باشد.

دشمن : هرکس با نظام دوست باشد دشمن ماست حتی اگر به صلاح ما و مملکت ما عمل کند.

دوست : هر کس دشمن نظام باشد دوست ماست حتی اگر به ما حمله نظامی کند و روی سر ما بمب بریزد.

صداقت : هر آمار و ارقام و هر خبری که سران جلبک اعلام کنند صداقت محض است.حتی اگر در فیلم تبلیغاتی مستندی از بازیگر استفاده شود یا برای نشان دادن وضعیتی اسفبار جای 2 سال در نموداری آماری با هم عوض شود و یا حتی مردگان از قبرهایشان بیرون بیایند و مقابل 70 میلیون صحبت کنند ، باز هم معنی صداقت باید از این رفتار استخراج شود.

شایسته سالاری : اگر کسی _ مثلا  ا.ه.ر _ 5 یا 6 فرزند داشت و همگی آنها به همراه خودش و برادرش پست های کلیدی و درآمدزای مملکت را در دست داشتند ، بدانید که شایسته سالاری شده .

شایعه: اگر شنیدید همان افراد و دوستانشان غارتگر بیت المال هستند بدانید شایعه شده.

ماجراجویی: ایستادگی نظام و به خصوص احمدی نژاد در برابر گردنکشی بیگانگان و دفاع از حقوق قانونی ملت ، به معنای ماجراجویی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد